منتديـآت لآلَّــةْ الجَــزآآئــــِرْ
كـــــــــ ل شي يرحب بـــــــــــــك

كل شــــــــــــئ يبتسم ويتوهج بقدومـــــــــ ك

كــــــــــل شــئ ينتظر مشاركاتك

كـــــــــ ل شــــئ يردد حياااااااااااااك الله معاانا

تفضل بالدخول .. واذا كنت زائر فتفضل بالتسجيل

** المنتدى ينتظرك **

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
Pink Bow Tie

شاطر | 

نكت مضحكة جدا.........جدا.......جدا .....هههههههههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شهرزاد
عضوة جديدة
عضوة جديدة

مُساهمةموضوع: نكت مضحكة جدا.........جدا.......جدا .....هههههههههههههههه   الجمعة سبتمبر 02, 2011 3:03 pm

[right][i]نكت مضحكة 1
• واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

• مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

• تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

• مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

• واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

• سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

• واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح و ..

:ج:
شهرزاد
عضوة جديدة
عضوة جديدة

مُساهمةموضوع: نكت مضحكة جدا........جد........جدا......هههههههههههه   الجمعة سبتمبر 02, 2011 3:07 pm

[i]
موضوووووووووووووووووووووع

بضحك
كتير
مشكووووووووووووووووووووراااااااا
marou07_03
عضوة جديدة
عضوة جديدة

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة جدا.........جدا.......جدا .....هههههههههههههههه   الثلاثاء يونيو 05, 2012 6:58 pm

hhhhhhhh lol

نكت مضحكة جدا.........جدا.......جدا .....هههههههههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1